ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



مته نیزه ای سرامیک

مته نیزه ای مخصوص شیشه و سرامیک

نوع محصول : ابزار تراشکاری و سوراخکاری

دسته بندی محصول : مته

زیر دسته بندی محصول : مته الماسه و گرانیت

سایز
456781012
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

40,000

تومان

درباره محصول
 

مشخصات مته نیزه ای سرامیک و پرسلان

✅ مناسب شیشه، سرامیک، پرسلان، کاشی
✅ قابل نصب روی تمامی دریل های برقی و شارژی
✅ از سایز 4 تا 12 میلیمتر
✅ ساخت چین
✅ دارای الماس تخت
✅ عمر بالا
✅ کیفیت بسیار بالا
✅ ایجاد سوراخ های بسیار تمیز بدون پریدگی
 

راهنمای خرید مته نیزه ای کاشی و سرامیک پرسلان

برای خرید مته نیزه ای مخصوص کاشی و سرامیک پرسلان ابتدا در قسمت سایز، اندازه قطر مته را مشخص کنید و سپس فرآیند خرید را ادامه دهید.
قطر مته های نیزه ای مخصوص سرامیک پرسلان به میلیمتر می باشد.

مته نیزه‌ای چیست

مته هایی هستند که نوک الماسه دارند و برای سوراخ کردن انواع شیشه سرامیک و کاشی طراحی شده اند، قسمت بدنه از فولاد معمولی ساخته شده و بعضی از آنها دارای کروم و نیکل هستند. بیشتر مواقع انتهای مته نیزه‌ای استوانه‌ای شکل است ولی بعضاً با دنباله‌های شش گوش هم ساخته می‌شوند که قابل استفاده با پیچ گوشتی برقی نیز باشد. این دنباله های شش گوش، داخل فک یا سه نظام به خوبی فیکس و ثابت می شود و اطمینان خاصی را برای عدم هرزگردی شنک القا کرده و سوراخکاری مطمئن تری را انجام می دهد.

روش ساخت مته نیزه ای

به این صورت است که در ابتدای شنک یا همان استوانه فولادی که نقش بدنه مته را ایفا می کند شیار باریکی را ایجاد می کنند به اندازه ای که الماسه یا همان قسمت هارد متال داخل شیار جا بگیرد سپس پس با جوش لاتون که حاوی نقره و مس است الماسه را داخل شیار محکم می کنند. بهترین شکل استحکام زمانی اتفاق می افتد که تقریبا نیمی از الماسه داخل شیار قرار گرفته و به دنباله جوش داده شده باشد. این حالت باعث می‌شود که الماسه محکم به بدنه متصل شده و هنگام سوراخکاری لب پر نشود و نیفتد. البته در بعضی از مته های نیزه‌ای دیده می شود که شیار روی دنباله به صورت بعلاوه بوده و دو الماسه به شکل متقاطع روی هم جوش داده شده اند و اصطلاحاً به آن الماس پاور می گویند.

 

*****برای خرید انواع مته کاجی با بهترین قیمت و کیفیت از این صفحه دیدن نمایید*****

 

سایز های مته نیزه ای شیشه و سرامیک

سایزهای متداول ای که برای مته نیزه ای ساخته شده است شامل ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۰ میلیمتر می باشد

نحوه کارکرد مته نیزه ای

مته های نیزه ای با نوک پیکانی شکل و چرخش سریع دورانی حول محور مته، قادر است که انواع مواد سخت مثل سرامیک کاشی پلاستیک های سخت و سفال را به راحتی سوراخ کند. و حتی روی اجسام گرد و کروی قادر به سوراخ کاری هستند. البته این مته ها اصولاً برای شیشه و سرامیک طراحی شده اند و جایی که به برق دسترسی نداشته باشید می توانید از دریلهای شترگلو هم استفاده کنید.

تفاوت مته نیزه ای با سایر مته ها

برخلاف دیگر مته ها که دارای شیار برای خارج کردن براده ها هستند مته نیزه‌ای این شیار را نداشته و تمام وظیفه سوراخکاری و خروج براده ها، روی دوش الماسه پیکانی شکل نوک مته است.

 روش کار با مته نیزه ای شیشه و سرامیک

 برای اینکه بهترین نتیجه را از سوراخکاری بگیرید دور مته باید پایین باشد و به کمک یک روان کننده ساده مثل آب، قطعه کار و نوک الماسه را خنک کرد. در غیر این صورت ممکن است به سرعت الماسه مته آسیب ببیند و برای سوراخکاری های بعدی قابل استفاده نباشد.

از افزایش دور دریل برای سوراخ کاری اجتناب کنید و هنگام کار، فشار زیادی را به دریل یا مته وارد نکنید زیرا در غیر این صورت ممکن است به راحتی شیشه و یا هر سطح دیگری را که درحال سوراخ کردنش هستید، بشکنید.

مزایای سوراخ کاری با مته نیزه‌ای

این نوع مته ها از قیمت پایین و مقرون به صرفه تری نسبت به ابزارهای حرفه‌ای برای سوراخکاری شیشه و سرامیک برخوردار هستند و برای کسانی که تعداد سوراخ کاری آنها محدود و مقطعی است بسیار مناسبند.

برای کار با آنها نیاز به تخصص و ابزار خاصی نیست و با داشتن دریل و کمی تسلط به سوراخکاری میتوان به راحتی نیاز خود را برآورده کرد.

پس از اتمام کار، این مته ها یک سوراخ دقیق و عاری از هر گونه زبری و دندانه دندانه را به جا می گذارد که نیاز به پرداخت کاری و سمباده زدن ندارد.

سایز بندی:
از 4 تا 12 میلیمتر
نوع:
مته نیزه ای
کیفیت:
عالی
کاربرد:
مناسب شیشه و سرامیک
کشور سازنده:
جمهوری خلق چین
افزودن نظر