ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس

برقو کنیک با کیفیت عالی HSS-E

رنگ
سایز
3-44-55-66-88-10
تعداد در بسته
تکی
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

473,000

تومان

درباره محصول

مشخصات برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس

✅ دارای آلیاژ HSS-E

✅ دارای سایز بندی 3 به 4 | 4 به 5 | 5 به 6 | 6 به 8 | 8 به 10 میلیمتر

✅ ساخت کشور چین

✅ دارای آلیاژ بسیار با کیفیت

✅ طول عمر بالا

راهنمای خرید برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس

✅ برای خرید برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس، ابتدا در قسمت رنگ، رنگ محصول برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس را چک کنید و سپس در قسمت سایز، اندازه برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس را انتخاب کنید و در قسمت تعداد در بسته، بسته بندی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس فرآیند خرید برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس را ادامه دهید.

✅ برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس در یک رنگ طوسی مشکی موجود می باشد.

✅ برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس در سایز بندی از 3 به 4 تا 8 به 10 موجود می باشد.

✅ برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس در بسته بندی تکی موجود می باشد.

شرایط مرجوع کردن برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس

✅ در صورتی که اهمال از طرف فروشنده نباشد، هزینه مرجوعی کالای برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس به هر دلیلی با خریدار می باشد.

✅ بسته بندی برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس باید در شرایط اولیه خود باشد.

✅ هیچ استفاده ای از برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس نباید شده باشد.

✅ هیچ آسیبی به بدنه برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس نباید وارد آمده باشد.

 

نحوه استفاده از برقو- نکاتی برای باز کردن سوراخ با یک برقو دستی

 

برقو چیست؟

برقوها ابزارهای برش چند فله ای هستند که برای بزرگ کردن سوراخ های موجود تا قطر دقیق استفاده می شوند. آنها در انواع سبک های دنباله دار موجود هستند که می توان آنها را در ابزارهای دستی، سه نظام ها، کولت ها یا سایر نگهدارنده های ابزار سوار کرد و در انواع ماشین های قابل حمل یا ثابت مانند دریل ستونی، دستگاه تراش، ماشین های تراش، ماشین های فرز و بیشتر انتهای برش با زاویه پخ 45 درجه برای ورود آسان به سوراخ آسیاب می شود. دستگاه‌های شیار دار مستقیم برای سوراخ‌ها بهترین هستند، مدل‌های فلوت مارپیچ سمت چپ در کاربردهای سوراخ کور بهتر هستند. در انواع مواد، متناسب با کاربرد و مواد قطعه کار موجود است، و برخی از آنها تقریباً در هر اندازه ای که بتوان تصور کرد موجود است. روغن برش سبک یا خنک کننده برای عملیات ریمینگ توصیه می شود.

برقو چگونه کار می کند؟

برقو ابزار برشی است که برای باز کردن اندازه یک سوراخ موجود به مقدار کمی استفاده می شود. یک برقو سطح صاف تر و اندازه دقیق تری نسبت به مته به جا می گذارد. باز کردن با دست یا باز کردن سوراخ بدون مایع خنک کننده یا روغن منجر به ایجاد یک سوراخ بزرگ و یک روکش خشن تر می شود. از تراشیدن به انتهای سوراخ کور خودداری کنید.


از چه سایز مته با برقو استفاده کنم؟

برای دستگاه های دریل تا 1/2 اینچ: برای تعیین بهترین اندازه مته، 2٪ تا 4٪ از قطر دستگاه را کم کنید.
برای مته های 1/2 اینچی و بزرگتر: 1/64 اینچ را از قطر ریمر کم کنید تا بهترین اندازه مته را تعیین کنید.


نحوه استفاده از برقو گام به گام:

برای بهترین نتایج برقو کاری، سوراخ های خود را با مقدار مناسبی از ذخایر آماده کنید تا برقو برداشته شود. خیلی کم است و برقو ساییده می شود و قطری کمتر از حد انتظار باقی می گذارد. بیش از حد زیاد است و سوراخ ممکن است بزرگتر باشد و سطح خشن داشته باشد. از آنجایی که برقو در مورد دقت است، در صورت امکان از ابزارهای طول خرد استفاده کنید. در زیر نمونه ای از نحوه ایجاد سوراخ در فلز آورده شده است. در این مثال، ما یک سوراخ 5/16 اینچی (0.3125") را در فولاد نرم و ملایم، مرحله به مرحله ایجاد می کنیم:

مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که قطعه کار به طور ایمن نگه داشته شده است و نمی لغزد یا تکان نمی خورد.

مرحله 2: سوراخ مته را با استفاده از مته نقطه ای با مخروطی کمی بزرگتر از مته مورد استفاده پیدا کنید. (برای بهترین نتیجه، از استفاده از مته مرکزی (دریل ترکیبی و مته خزینه) خودداری کنید.

مرحله 3:. برای تعیین بهترین اندازه مته، 3٪ (از آنجایی که در فولاد ملایم کار می کنیم) از قطر برقوکم کنید. (به عنوان مثال، 0.3125 – 3% = 0.3031") یک قانون خوب برای یافتن بهترین اندازه مته این است که 2٪ تا 4٪ از اندازه مته کم کنید. 2٪ برای فلزات سخت تر، و 4٪ برای نرم تر. مواد

مرحله 4: از خوراک و سرعت حفاری مناسب برای ابزار، مواد و عملیات استفاده کنید.

مرحله 5: برقو و سوراخ را به خوبی با روغن برش یا خنک کننده روغن کاری کنید.

مرحله 6: سوراخ را با یک مته سایز N (0.302 اینچ) دریل کنید. برای جلوگیری از گیر کردن تراشه ها و ایجاد سوراخ در دیواره های سوراخ، مته را نوک بزنید.

مرحله 7: خوراک و سرعت را کاهش دهید:

دور در دقیقه: از 1/2 تا 2/3 سرعت مته استفاده شده استفاده کنید.
FEED: تغذیه مته استفاده شده را دو برابر کنید.

مرحله 8: بالای سوراخ (فقط برای شکستن لبه) با یک مته خزینه آهن 90 درجه یا 82 درجه.

مرحله 9: از آنجایی که برقو کاری برای عملکرد بهینه به مایعات برش سنگین نیاز ندارد، از روغن سبک تر یا خنک کننده استفاده کنید. این به ایجاد یک سوراخ با اندازه دقیق و یک فنلاندی صاف کمک می کند.

مرحله 10: با یک برقو 5/16 اینچی سوراخ کنید. تا زمانی که روغن از ته سوراخ خارج نشده است، متوقف نشوید و با آن نوک نزنید. در حالی که دستگاه خاموش است و دوک کاملاً متوقف شده است، ریمر را مستقیماً به سمت بالا و از سوراخ بیرون بکشید.


توصیه های برقو کاری

هنگام تنظیم سرعت دستگاه و نرخ تغذیه باید سختی و ماشین کاری قطعه کار در نظر گرفته شود. هر دو نقش مهمی در طول عمر ابزار و اندازه سوراخ و پایانی که می خواهید به آن برسید بازی می کنند.
اگر پچ پچ مشکل است، سرعت برش را کم کنید و نرخ خوراک خود را افزایش دهید. برداشتن انبار در عملیات برقو کاری در اکثر موارد نباید از 2 تا 4 درصد قطر ابزار تجاوز کند.
روغن برش یا خنک کننده برای اکثر عملیات برقو کاری توصیه می شود. روغن سبک تر و مایع خنک کننده به ایجاد حفره با اندازه دقیق و صافی فنلاندی کمک می کند. روغن‌های برش سنگین‌تر و تیره‌تر ممکن است اندازه سوراخ کمی کوچک‌تر ایجاد کنند.
برای بهترین نتایج، سوراخ های خود را با مقدار مناسبی از موجودی که در آنها باقی مانده است آماده کنید. خیلی کم است و برقو ساییده می شود و باعث سایش بیشتر و قطر کمتر از حد انتظار می شود. خیلی زیاد است و ممکن است مجبور شوید این روند را تکرار کنید. تعادل دقیق ذخایر در سوراخ‌های شما بهترین سطوح را برای عملکرد بهینه به دستگاه گیر شما می‌دهد.
پس از انتخاب گزینه بهینه برقوبرای مواد خود، اطمینان حاصل کنید که سوراخ های از پیش حفاری شده شما دارای قطر صحیح هستند. اکنون می توانید سرعت و خوراک مناسب را برای برنامه خود تنظیم کنید.
قطعات کار خود را سفت نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که در تنظیمات دستگاه اسپیندل بازی صفر است.
استفاده از چاک‌های باکیفیت‌تر برای نگه‌داشتن ساق‌گیر مستقیم می‌تواند به جلوگیری از لغزش کمک کند. لغزش در حین کارکرد فیدر اتوماتیک می تواند باعث آسیب و شکستگی برقو های شما شود.
ریمینگ برای عملکرد مطلوب به مایعات برش سنگین نیاز ندارد، بنابراین استفاده از روغن های محلول با رقت 40 به 1 برای اکثر کاربردها کافی است. اگر آهن خاکستری ماشینکاری خشک انجام شود، انفجار با هوا می تواند نتایج آماده سازی سطح شما را بهبود بخشد.
هم‌مرکز بودن بین مراکز با دقت بالا را به‌طور منظم بررسی کنید و در صورت لزوم، سیم‌های اریب را دوباره آسیاب کنید.
تیز نگه داشتن ریمورها می تواند دقت و کیفیت سوراخ را حفظ کند و در عین حال عمر ابزار را بهبود بخشد.
اطمینان حاصل کنید که ابزار آویزان شده از سه نظام ماشین به حداقل ممکن برسد.
در صورت استفاده از چکش های دنباله مخروطی مورس از یک چکش نرم استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که فلوت های ریمر خود را برای مسدود شدن تراشه در طول کار بررسی کنید.

***برای مشاهده و خرید انواع برقو اینجا را کلیک کنید***

***فروشگاه آنلاین ابزار آلات رضوان مرجع تخصصی فروش انواع برقو های دستی و برقو های ماشینی و برقو های کونیک و برقو های ته گرد می باشد.***

سایز بندی:
3 به 4 | 4 به 5 | 5 به 6 | 6 به 8 | 8 به 10 میلیمتر
نوع:
برقو کونیک HSS-E آلاتا پلاس
کیفیت:
عالی HSSE
کاربرد:
قابل استفاده روی تمامی آلیاژ های فلزات و استیل و چوب
کشور سازنده:
چین
افزودن نظر