ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



خانه

محصولات

ابزار نجاری و آهنگری

تیغ اره

تیغ اره چوب بر

تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

تیغ اره همه کاره افقی بر بوش

نوع محصول : ابزار نجاری و آهنگری

دسته بندی محصول : تیغ اره

زیر دسته بندی محصول : تیغ اره چوب بر

تعداد در بسته
تکبسته 5 عددی
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

215,000

تومان

درباره محصول

مشخصات تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

✅ ساخت بوش آلمان

✅ دارای قابلیت انعطاف

✅ مخصوص چوب و آهن

✅ طول 12 اینچ | 30 سانتی متر

✅ ضخامت 0.9 میلیمتر

✅ عرض 19 میلیمتر

✅ طول عمر بالا

✅ برش سریع و راحت

✅ دارای TPI 10/14

راهنمای خرید تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

✅ برای خرید تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF، ابتدا در قسمت سایز، طول تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF خود را انتخاب کنید و سپس در قسمت تعداد، نوع بسته بندی تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF را انتخاب کنبد و سپس فرآیند خرید خود را ادامه دهید.

✅ تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF در یک سایز 300 سمیلیمتر موجود می باشد.

✅ تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF در دو مدل بسته بندی تکی و بسته 5 عددی موجود می باشد.

شرایط مرجوع کردن تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

✅ در صورتی که اهمال از طرف فروشنده نباشد، هزینه مرجوعی کالای تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF به هر دلیلی با خریدار می باشد.

✅ هیچ آسیبی به بدنه تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF نباید وارد آمده باشد.

✅ هیچ استفاده ای و یا تستی از تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF نباید گرفته شده باشد.

✅ بسته بندی و خود تیغه تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF باید در شرایط اولیه خود باشد.

دستگاه های مناسب تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

 اره افقی بر بوش، اره افقی بر آاگ، اره افقی بر بلک اند دکر، اره افقی بر دیوالت، اره افقی بر فلکس، اره افقی بر هیلتی، اره افقی بر هیتاچی، اره افقی بر ماکیتا، اره افقی بر متابو، اره افقی بر میلواکی

کاربرد تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF

تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF برش های بی دردسر را در چوب و فلز انجام می دهد.
مواد گیج استاندارد (0.9 میلی متر) و طول بلند، قابلیت نهایی برش را فراهم می کند
تیغه BIM تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF برای برش میخ های نرم، مواد فولادی ملایم و اجزای فلزی غیرآهنی تعبیه شده در چوب بهینه شده است.
طول بلند (300 میلی متر) تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF برای ظرفیت برش تا 250 میلی متر

چگونه یک تیغ اره افقی بر را انتخاب کنم؟

درک دندان در هر اینچ (TPI) هنگام انتخاب تیغ اره افقی بر

دندان در هر اینچ (TPI) یکی از اولین مشخصاتی است که هنگام نگاه کردن به تیغ اره افقی بر مشاهده خواهید کرد. همانطور که ممکن است حدس بزنید، TPI نشان دهنده تعداد دندان های روی تیغه است که معمولاً از 6 تا 24 متغیر است.

درک تعداد دندان ها به شما کمک می کند تا بهترین تیغه اره افقی بر را برای مشاغل مختلف پیدا کنید. چرا TPI مهم است؟

Blade TPI عاملی در عملکرد است. تیغه هایی با TPI پایین تر از تیغه هایی با تعداد دندان های بالاتر سریع تر و با شدت تر بریده می شوند. تیغه هایی با TPI بالاتر برش نرم تری ایجاد می کنند.

تیغه TPI نیز عاملی در موادی است که تیغه برش می دهد. تیغه هایی با TPI پایین تر برای چوب مناسب تر هستند. آنها برای پروژه های تخریب که در آن سرعت و توانایی برش چوب و میخ مهمتر از پرداخت صاف است، به خوبی کار می کنند. تیغه هایی با اندازه گیری TPI بالاتر برای برش چوب زمانی که لبه های تمیز مهم هستند عالی هستند. آنها همچنین می توانند برای برش فلز مناسب باشند.

یک تیغه اره افقی بر 6-TPI برای هرس درختان خوب است و به سرعت اندام درخت را قطع می کند. این اغلب برای کارهای تخریب مفید است، همچنین زمانی که ممکن است قبل از بازسازی نیاز به بریدن چوب و میخ داشته باشید. شما نیازی به نگرانی در مورد لبه های تمیز نخواهید داشت زیرا الوار را جایگزین می کنید یا آن را با دیوار خشک، سایدینگ و غیره می پوشانید.
تیغه اره افقی بر 14-TPI به عنوان یک تیغه اره متقابل برش فلز عمل می کند و اغلب به شما امکان می دهد انواع یا ضخامت های مختلف (سنج) فلز را برش دهید. اغلب این تیغه ها روی چوب نیز کار می کنند و تعادل خوبی از برش های صاف و سرعت ارائه می دهند.
تیغه های TPI بالاتر، مانند تیغه های 18 و 24-TPI، معمولاً برای برش فلز در نظر گرفته می شوند.

مجموعه تیغه های رفت و برگشتی با مشخصات مختلف TPI یک انتخاب عالی برای شخصی است که خودتان آن را انجام دهید. یک مجموعه طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد تا برای انواع کارهای برش آماده باشید.

نحوه انتخاب اندازه تیغه اره افقی بر مناسب


تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF BOSCH در اندازه های مختلف.

در کنار TPI، اندازه تیغه اره افقی بر - طول، عرض و ضخامت - عوامل دیگری در یافتن بهترین تیغه برای یک پروژه هستند. مواد مختلف و کاربردهای مختلف به تیغه هایی با اندازه های مختلف نیاز دارند، بنابراین ایده خوبی است که تنوع داشته باشید.

 

طول تیغه اره افقی بر

طول تیغه اره افقی بر تعیین کننده عمق برشی است که تیغه اره افقی بر قادر به ایجاد آن است. تیغه های بلندتر برش های عمیق تری ایجاد می کنند، بنابراین می توانند مواد ضخیم تر را برش دهند. تیغه باید چند اینچ بیشتر از ضخامت ماده ای باشد که باید برش دهید. طول استاندارد از تیغه‌های 4 اینچی تا تیغه‌های 12 اینچی متغیر است، با تیغه‌های اره رفت و برگشتی 9 اینچی، انتخاب‌های خوبی برای کارهای عمومی هستند.

تیغه های بلند می توانند کمی خم شوند و برای برش های هموار یا منحنی برش به خوبی کار کنند. تیغه بلندتر نیز بهتر خنک می شود که می تواند عمر طولانی تری به آن بدهد. تیغه های طولانی تری را خواهید دید که در هرس و همچنین کارهای تخریب سنگین استفاده می شود.

تیغه‌های کوتاه‌تر به اندازه تیغه‌های بلندتر خم نمی‌شوند، بنابراین با شدت بیشتری برش می‌دهند. معمولاً می‌توانید تیغه کوتاه‌تری را راحت‌تر کنترل کنید و احتمال برش مستقیم بیشتر است. سفتی تیغه کوتاه باعث می شود که روی فلزات ضخیم تر و برای شروع برش در موادی که لبه یا سوراخ راهنما ندارید، به خوبی کار کند (که به عنوان برش غوطه ور شناخته می شود).


عرض تیغه اره افقی بر

مانند تیغه‌های کوتاه‌تر، تیغه‌های پهن‌تر نیز سفت‌تر هستند و پایداری بیشتری نسبت به تیغه‌های باریک مشابه دارند. تولید کنندگان عرض را در سراسر سطح تیغه، از دندانه ها تا بالای تیغه اندازه گیری می کنند، بنابراین تیغه های پهن تر نمایه بالاتری دارند. برای کار تخریب، از تیغه ای با عرض 3/4 اینچ یا بیشتر استفاده کنید. برای برشی که نیاز به روکش صاف‌تر یا کار دقیق‌تری دارد، تیغه باریک‌تر و کم‌حجم را انتخاب کنید.


ضخامت تیغه اره افقی بر

تولید کنندگان ضخامت تیغه را در سراسر لبه تیغه اندازه گیری می کنند. مانند طول و عرض، ضخامت عاملی در استحکام و استحکام تیغه است. ضخامت تیغه معمولاً از 0.035 اینچ تا 0.050 اینچ یا بیشتر متغیر است.

تیغه‌های نازک‌تر برای کارهایی که خودتان انجام دهید، برش‌های دقیق و ایجاد یک روکش صاف مناسب هستند. تیغه‌های ضخیم‌تر و قوی‌تر به شما امکان می‌دهند کارهای سنگین انجام دهید و مواد سخت و متراکم را برش دهید. تیغه های ضخیم برش وسیع تری ایجاد می کنند (معروف به کرف) و مواد بیشتری نسبت به تیغه های نازک از بین می برند. برای کارهایی که اندازه گیری ها و برش ها باید دقیق باشند، این را در نظر داشته باشید.


مواد و موارد استفاده از تیغه اره افقی بر

مواد تیغه عامل دیگری در انتخاب بهترین تیغه اره افقی بر برای یک کاربرد است.

تیغه های دو فلزی

تیغه های اره رفت و برگشتی دو فلزی دو فلز را ترکیب می کنند - یکی برای دندان ها و دیگری برای بدنه تیغه. به عنوان مثال، دندانه های تیغه ممکن است فولادی سخت کاری شده و بدنه از فولاد کربنی باشد. دندان های فولادی با سرعت بالا برای مدت طولانی تری نسبت به دندان های فولاد کربنی تیز می مانند، اما استحکام و انعطاف پذیری فولاد کربنی بدنه تیغه ای بادوام ایجاد می کند.

تیغه های دو فلزی برای برش عمومی به خوبی عمل می کنند و بسته به طرح تیغه، می توانند فلز، سیمان الیافی و کاشی را علاوه بر مواد نرم تر مانند چوب و دیوار خشک برش دهند.


تیغه های دندان کاربید

تیغه های اره افقی بر دندان کاربید نیز حاوی دو ماده هستند، معمولاً تیغه ای فولادی با نوک های ساخته شده از کاربید که به انتهای دندان ها متصل است. مواد کاربید دندان ها را در برابر گرما بسیار مقاوم می کند و به طور استثنایی سخت می شود و تیغه ای را ایجاد می کند که ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دو فلزی دارد.

این تیغه ها برای برش فلزات سخت و ضخیم مناسب هستند و برخی می توانند محصولات بنایی را نیز برش دهند.

تیغه های گریت کاربید

تیغه های اره افقی بر کاربید از سختی و دوام مواد کاربید بهره می برند، اما این تیغه ها دندانه ندارند. شن به سطح تیغه چسبانده می شود. از آنجایی که این تیغه ها دندانه ندارند، خطر گیر کردن تیغه در مواد کمتر است.

این تیغه ها موادی مانند کاشی، سرامیک و آجر را برش می دهند.


تیغه های الماس گریت

تیغه های اره رفت و برگشتی الماس نوع دیگری از تیغه ها هستند که به جای دندانه ها با سطح ساینده برش می دهند. این ذرات سخت‌تر از کاربید هستند و تیغه‌ای با دوام بیشتر اما گران‌تر ایجاد می‌کنند.

ذرات الماس چسبانده شده به تیغه می توانند چدن، سنگ و آجر را برش دهند و به شما امکان می دهند از اره رفت و برگشتی خود به عنوان اره سنگ تراشی استفاده کنید.

سوالات متداول تیغه اره افقی بر

از پاسخ این سوالات متداول در مورد تیغه اره متقابل استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین تیغه ها را برای اره خود پیدا کنید و بهترین استفاده را از آنها ببرید.


آیا می توانم از اره افقی بر برای بریدن شاخه های درخت استفاده کنم؟

بله، یک اره افقی بر با تیغه چوب بری شاخه های درختی را که می توانید از روی زمین به آنها دسترسی داشته باشید قطع می کند. دفترچه راهنمای اره و بسته بندی تیغه را برای اطلاعات استفاده و ایمنی بررسی کنید، اما به طور کلی، تیغه 4 تا 6 TPI با طول 9 یا 12 اینچ باید برای هرس کار کند. فقط مطمئن شوید که چند اینچ بیشتر از قطر شاخه ها باشد.


آیا تیغه های اره افقی بر برای همه اره ها مناسب است؟

خیر، تیغه های اره افقی بر همیشه با اره های افقی بر مختلف قابل تعویض نیستند. اغلب تیغه ها فقط با یک مارک خاص یا مدل اره کار می کنند. شما می توانید تیغه های اره افقی بر جهانی را پیدا کنید که برای کار با اره های متعدد طراحی شده اند، اما قبل از خرید یا اقدام برای نصب یا استفاده از تیغه از سازگاری تیغه با اره خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توان تیغه اره افقی بر را تعویض کرد؟

اره را از برق بکشید یا باتری را جدا کنید. مراحل متفاوت است، اما به طور کلی، گیره تیغه را شل کنید و تیغه را از ساقه بیرون بکشید. یک تیغه جدید را روی پین موقعیت یابی قرار دهید. گیره را درگیر کرده و از قفل بودن تیغه اطمینان حاصل کنید. دستورالعمل های مربوط به اره خود را دنبال کنید. هنگام دست زدن به تیغه ها از دستکش کار استفاده کنید. یک تیغه با استفاده داغ می شود، بنابراین قبل از دست زدن به آن اجازه دهید خنک شود.


بلند ترین تیغه اره افقی بر چیست؟

بلند ترین تیغه برای یک اره افقی بر استاندارد یک تیغه 12 اینچی است. در حالی که ممکن است تیغه های بلند تری در دسترس باشد، آنها معمولی نیستند و احتمالاً برای اره ها و کاربردهای خاص هستند. یک تیغ اره باید فقط چند اینچ بیشتر از ضخامت ماده ای باشد که می برید. کنترل تیغه ای که بیش از حد طولانی باشد دشوارتر خواهد بود.


آیا تیغه های اره عمود بر و تیغه های اره افقی بر یکسان هستند؟

خیر، در حالی که تیغه های اره عمود بر و اره افقی بر هر دو با حرکت رفت و برگشتی برش می خورند، فقط روی ابزارهای خاصی کار می کنند. تیغه های اره عمود بر تیغه های باریکی هستند که به اره عمود بر امکان برش های دقیق از جمله دایره ها و اشکال پیچیده را می دهند. تیغه های اره افقی بر برای اره های رفت و برگشتی برای کارهای سنگین مانند برش ناودانی، لوله های فلزی و سنگ تراشی مناسب هستند.


دوام تیغه های اره افقی بر چقدر است؟

عمر تیغه اره افقی بر بستگی به آنچه می برید و جنس تیغه اره افقی بر دارد. برش مواد سخت می تواند تیغه ها را به سرعت ساییده کند. برای کارهای حرفه ای قابل مقایسه، تیغه های دندانه دار کاربید بیشتر از سایر تیغه های دندانه دار دوام می آورند. تیغه های کربن سریع ترین سایش را دارند. مواد برش سخت بر روی تیغه‌های سنگ‌ریزه الماس باعث می‌شود که آنها بسیار ماندگار باشند، اما برای پروژه‌های معمولی نیستند.

سایز بندی:
طول 30 سانتی متر
کاربرد:
برش چوب و آهن و پلاستیک
کشور سازنده:
سویس
توضیحات:
تیغ اره افقی بر چوب و آهن بوش مدل S1222VF | دارای 10/14 TPI
افزودن نظر