ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



خانه

محصولات

ابزار تراشکاری و سوراخکاری

متعلقات ابزار تراش

فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B

فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B

فرز فرم الماسه استوانه ای با سر دنده ای

سایز
6810121416182025
تعداد در بسته
تکی
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

135,000

تومان

درباره محصول

مشخصات فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B

فرز فرم الماسه

استوانه ای شکل با سر دنده دار

ساخت چین

شفت 6 میلیمتر

کیفیت بالا

قابل نصب روی تمامی دریل ها

دارای سایز های از 6 تا 25 میلیمتر

راهنمای خرید فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B

✅ برای خرید فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B، ابتدا در قسمت سایز، قطر مورد دلخواه خود را انتخاب کنبد و سپس فرآیند خرید فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B را ادامه دهید.

✅ فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B در سایز های 6، 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20 و 25 میلیمتر موجود می باشد.

✅ شفت یا دنباله تمامی سایز های فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B 6 میلیمتر می باشد.

✅ اندازه ها مربوط به قطر استوانه فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B می باشد.

شرایط مرجوع کردن فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B

✅ بسته بندی فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B باید در شرایط اولیه خود باشد.

✅ هیچ استفاده ای از فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B نباید شده باشد.

✅ هیچ آسیبی به بدنه فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B نباید وارد آمده باشد.

✅ در صورتی که اهمال از طرف فروشنده نباشد، هزینه مرجوعی فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B به هر دلیلی با خریدار می باشد.

کاربرد فرز فرم الماسه استوانه ای ولکس مدل B

فرز فرم الماسه سیلندر کاربید یا استوانه ای; فرزهای برش دماغه گرد / بینی توپی / انتهای برش انتهایی برای تکمیل کانتور مناسب هستند، در حالی که آنهایی که برش انتهایی ندارند به پردازش گوشه های راست زاویه کمک می کنند. آنها همچنین می توانند به شکل دماغه توپی یا بینی گرد برای سنگ زنی خطوط و مواد قوس دار یافت شوند.

 

چند دنباله فرز فرم الماسه تنگستن کاربید می توانید پیدا کنید؟


اندازه دنباله فرز فرم الماسه تنگستن کاربید به قسمتی اطلاق می شود که در یک سه نظام سازگار قرار می گیرد، اساساً انتهای مخالف انتهای کار فرز کاربید. به طور معمول، فرزهای کاربید در اندازه های مختلف دنباله موجود هستند، از جمله:

تنوع در اندازه های دنباله ، طیف وسیعی از گزینه ها را برای استفاده در ماشین های مختلف ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند این مته ها را در برنامه های مختلف هنگام کار با مواد مختلف اعمال کنند.

انتخاب اندازه ساقه اغلب تحت تأثیر ماهیت قطعه کار است و اندازه مورد نیاز برای یک کار خاص را تعیین می کند. دسته بندی برنامه ها بر اساس اندازه ساقه نشان می دهد که سوراخ های کاربید با اندازه کوچکتر برای کارهای سبک تر ایده آل هستند.
فرزهای کاربید کوچکتر زمانی که با سرعت بالا کار می کنند برتری می یابند و یک روکش خوب و صاف را ارائه می دهند. برعکس، فرزهای کاربید با اندازه بزرگتر برای حذف کارآمد مواد فله و مدیریت کارهای بزرگتر ضروری هستند و نتایج بهتری در مقایسه با همتایان مینیاتوری خود دارند.

هنگام استفاده از فرزهای کاربید با اندازه بزرگ، توصیه می شود آنها را با کمترین RPM موجود کار کنید. این رویکرد نتایج بهینه را تضمین می کند و با دستیابی به نتایج برتر مورد نظر هماهنگ است. در اصل، درک مفاهیم اندازه های مختلف دنباله به کاربران اجازه می دهد تا انتخاب های آگاهانه ای بر اساس نیازهای خاص وظایف خود داشته باشند.

آیا فرزهای کاربید در مجموعه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و آیا می‌توانید طرح‌های سفارشی داشته باشید؟

کاملا. هنگام انجام پروژه های کنده کاری جزئی که نیازمند جزئیات پیچیده هستند، داشتن مجموعه ای از فرزهای کاربید ضروری است. این فرزهای کاربید نه تنها باید در اشکال مختلف ظاهر شوند، بلکه داشتن مجموعه ای از آنها بسیار ارزشمند است.

مجموعه فرز فرم الماسه تنگستن کاربید مناسب گزینه های متعددی را فراهم می کند که نیازهای متنوع پروژه شما را برآورده می کند. این مجموعه‌ها معمولاً دارای اندازه‌های مختلف فرزهای کاربید هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا مجموعه‌ای را با قطر ساق و سر خاص متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

برای پروژه‌های حکاکی کوچک‌تر، مجموعه‌ای فشرده از فرزهای کاربید می‌تواند عملکردی استثنایی داشته باشد و در انتخاب ابزار تطبیق‌پذیری ارائه دهد. مشتریان همچنین این گزینه را دارند که مجموعه های فرز کاربید طراحی شده سفارشی را درخواست کنند. مجموعه‌های شخصی‌شده می‌توانند شامل ابزارهایی با شکل‌ها و اندازه‌های خاص باشند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا خواسته‌های منحصربه‌فرد پروژه‌های خود را برآورده کنند.

به طور خلاصه، چه انتخاب یک مجموعه از پیش بسته بندی شده یا یک مجموعه سفارشی، داشتن انواع فرزهای کاربید تضمین می کند که ابزار مناسبی در اختیار دارید و دقت و کارایی را در تلاش های حکاکی شما افزایش می دهد.

 

سایز بندی:
6 | 8 | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 | 25 میلیمتر
نوع:
فرز فرم الماسه مخصوص انواع فلزات
کیفیت:
عالی
کاربرد:
فرم دهی به انواع فلزات
کشور سازنده:
چین
توضیحات:
دارای شفت 6 میلیمتر
افزودن نظر