ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



دریل چکشی محک مدل DM-550

دریل چکشی 10 میلیمتر دور متغیر 550 وات محک

نوع محصول : ابزار برقی و شارژی

دسته بندی محصول : دریل

زیر دسته بندی محصول : دریل چکشی

تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223
درباره محصول

مشخصات دریل چکشی محک مدل DM-550

  • حداکثر قطر سوراخکاری 10 میلیمتر
  • مناسب برای سوراخ کردن دیوار و انواع قطعات چوبی و فلزی و سرامیکی
  • طراحی ارگونومیک جهت راحتی کاربر
  • قابلیت راست گرد و چپ گرد
  • دارای سوییچ گازی
  • دارای شاسی قفل سوییچ
  • دارای دسته جانبی 360 درجه
  • مجهز به سیم پیچی داخلی مسی
  • دارای خط کش عمق سنج جهت تعیین عمق سوراخکاری
 

دریل چکشی چیست؟

دریل چکشی ابزاری است که برای سوراخ کردن یا قرار دادن بست ها در سطوح بسیار سخت یا متراکم استفاده می شود. در حالی که یک دریل چرخشی سنتی هنگام استفاده بر روی این اجسام سخت شکسته می شود، یک دریل چکشی می تواند سطوح بالاتری از نیرو برای شکستن جسم در صورت نیاز برای سوراخ کردن سوراخ ایجاد کند. این ابزار اغلب با مصالح بنایی مانند بتن، آجر و سنگ استفاده می شود.

تفاوت اصلی این ابزار با دریل معمولی این است که دریل چکشی دارای یک سه نظام متحرک است، بخشی از دریل که مته را در جای خود نگه می دارد. سه نظام دریل قادر است در فاصله بسیار کمی به جلو و عقب حرکت کند، که به "کوبیدن" یا "لگد زدن" به دیوار هنگام چرخش مته کمک می کند. با وجود اینکه فقط دامنه حرکتی کوتاهی دارد، چاک بسیار سریع حرکت می کند و به آن اجازه می دهد صدها یا هزاران بار در دقیقه به دیواره ها ضربه بزند. این حرکت چکشی به شکستن سنگ یا بنایی کمک می کند تا مته با موفقیت وارد شود. استحکام و قدرت دریل چکشی به طور کلی بر حسب ضربه در دقیقه (IPM) اندازه گیری می شود که نشان دهنده تعداد دفعاتی است که چاک می تواند در هر دقیقه به دیوار ضربه بزند.

این ابزارها اغلب در کاربردهایی استفاده می شوند که کارگران به مزایای ترکیبی دریل چکشی و دریل چرخشی معمولی نیاز دارند. این واحد معمولاً مجهز به یک کلید است که می تواند حرکت چکش را در صورت نیاز خاموش کند، به این معنی که سه نظام دریل برای استفاده در برنامه های حفاری سنتی ثابت می ماند. دریل چکشی گزینه مناسبی برای کارگرانی است که وارد شغلی می‌شوند که در آن مطمئن نیستند با چه سطوحی کار می‌کنند، یا در کجا باید روی اشیاء چوبی و سنگی سوراخ کنند. خریداران می‌توانند از بین واحدهای دارای سیم برق یا نسخه‌های انعطاف‌پذیرتر با باتری انتخاب کنند.

دریل چکشی اغلب با ابزار مشابهی به نام چکش چرخشی اشتباه گرفته می شود. چکش دوار یک نسخه سنگین از مته چکشی است و قادر است حفره های بزرگ را با سرعتی سریع حتی در مواد بسیار متراکم یا سخت ایجاد کند. این دستگاه از مکانیزم پیستونی شبیه به چکش استفاده می‌کند و همچنین ممکن است شامل یک وزن یکپارچه باشد که به پیستون کمک می‌کند مته را محکم‌تر به سطح بکشد. این واحدها به مته های خاصی نیاز دارند که می‌توان آنها را در سه نظام قفل کرد، زیرا بیت‌های صاف معمولی معمولاً در جای خود باقی نمی‌مانند. علاوه بر سوراخ کردن سطوح بنایی، از چکش های دوار نیز می توان برای خرد کردن یا تخریب کردن سنگ یا بتن استفاده کرد

قدرت:
550 وات
سرعت ( دور در دقیقه ):
0-3000
سایز سه نظام:
10 میلیمتر
دیمر ( دور متغیر ):
دارد
قابلیت چپگرد و راستگرد :
دارد
کشور سازنده:
جمهوری خلق چین
وزن:
1.6 کیلوگرم
افزودن نظر