ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



خانه

محصولات

ابزار نجاری و آهنگری

انواع شابلون و گونیا

شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل

شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل

شابلون کاشی و سرامیک دارای قفل

نوع محصول : ابزار نجاری و آهنگری

دسته بندی محصول : انواع شابلون و گونیا

تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223
درباره محصول
 

مشخصات شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل

✅ ساخت ایران
✅ ساخته شده از پلاستیک فشرده
✅ دارای دو قفل
✅ کیفیت عالی
✅ مقرون به صرفه
✅ داری سوزن با تراکم بالا

 

راهنمای خرید شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل

✅ برای خرید شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل، ابتدا در قسمت سایز، اندازه شابلون خود را انتخاب کنید و سپس فرآیند خرید خود را ادامه دهید.

✅ شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل در دو سایز 30 سانتی و 50 سانتی متری موجود می باشد.

شرایط مرجوع کردن شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل

✅ برای مرجوع کردن شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل، کالا نباید از وکیوم خود خارج شده باشد.

✅ هیچ آسیبی به سوزن های شابلون نباید وارد شده باشد.

✅ هیچ آسیبی به بدنه محصول نباید وارد شده باشد و باید در شرایط اولیه خود باشد.

✅ در صورتی که اهمال از طرف فروشنده نباشد، هزینه مرجوعی کالای شابلون سوزنی الگوبرداری قفل دار میل میل به هر دلیلی با خریدار می باشد.

نحوه استفاده از شابلون سوزنی الگوبرداری

شابلون سوزنی الگوبرداری ممکن است بهترین راز در نجاری باشد. هنگامی که نیاز دارید یک تکه کفپوش را طوری برش دهید که در اطراف یک قطعه تزئینی قرار بگیرد، یا از یک قطعه تزئینی کپی کنید که دیگر نمی توانید بخرید، یک شابلون سوزنی الگوبرداری به شما این امکان را می دهد. در اینجا نحوه استفاده از شابلون سوزنی الگوبرداری آورده شده است.

شابلون سوزنی الگوبرداری چیست؟

شابلون سوزنی الگوبرداری ابزاری برای نمایه سازی است که فقط از یک دسته پروب های پلاستیکی یا فلزی کشویی تشکیل شده است که با فشار دادن یک سطح با آن مطابقت دارند. با استفاده از آن، می توانید هر طرح کلی را، مهم نیست که چقدر پیچیده یا پیچیده است، کپی کنید.

شابلون سوزنی الگوبرداری اسباب‌بازی‌های بچه‌گانه‌ای هستند که بر اساس یک اصل عمل می‌کنند و نمایه اثر دست یا اثر صورت شما را ذخیره می‌کنند. اکثر فروشگاه هایی که ابزار تهیه می کنند آنها را دارند. فروشگاه اینترنتی ابزار آلات رضوان یک محصول نسبتا خوب را با قیمت مناسب  به فروش می رساند..

برای بسیاری از مردم، ترفند این است که بدانند چه چیزی را بخواهند. شابلون سوزنی الگوبرداری، کفپوش یا کاشی را بسیار آسان‌تر می‌کند، اگرچه کاربردهای دیگری نیز دارد.

نحوه استفاده از شابلون سوزنی الگوبرداری

یک شابلون سوزنی الگوبرداری به شما امکان می دهد مشخصات هر شکلی را کپی کنید. اگر دقت کنید، این حتی عیوب را پیدا می کند، جایی که منبع کاملاً مستقیم یا مربع نیست، حتی اگر به نظر می رسد.

 

استفاده از شابلون سوزنی الگوبرداری

شابلون سوزنی الگوبرداری را در مقابل قطعه ای که باید کپی کنید فشار دهید. جای خود را دوباره بررسی کنید، و اگر از آن راضی نیستید، این کار را تکرار کنید تا زمانی که از قرار دادن راضی باشید.

سپس شابلون سوزنی الگوبرداری را در مقابل لبه قطعه کار خود قرار دهید، محل قرارگیری خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همسطح و مربع است، و طرح کلی آن را با مداد یا یک نشانگر دائمی ترسیم کنید. سپس طرح کلی مواد خود را با اره یا چاقو، در صورت لزوم، برش دهید. برای مواد نازک تر، یک چاقوی کاربردی ممکن است مناسب ترین باشد. برای مواد ضخیم تر، اره منبت کاری اره مویی ممکن است مناسب ترین باشد. برای فلزات، شما می خواهید از برش فلز استفاده کنید.

اگر نیاز به ردیابی در قسمت زیرین مواد خود دارید، می توانید این کار را انجام دهید. به سادگی شابلون سوزنی الگوبرداری را برگردانید تا آن را برعکس کنید، سپس روی مواد بکشید. من ترجیح می‌دهم از قسمت زیرین آن استفاده کنم، زیرا در این صورت هیچ گونه علامت سرگردانی قابل توجه نیست. همچنین به طور کلی بهتر است از قسمت زیرین اره شود تا از بالا. از این طریق برش صاف تری خواهید داشت. اما اگر می خواهید در قسمت جلو علامت بزنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

پس از برش مشخصاتی که کپی کردید، قطعه کار خود را در جای خود قرار دهید. متوجه خواهید شد که بسیار مناسب است. اگر نه، معمولاً با برخی پرونده های بسیار جزئی مطابقت دارد. این ابزار آن عیوب جزئی را در جایی که قطعه آنطور که به نظر می رسد صاف یا مربع نیست، تشخیص می دهد. برداشتن این نواقص کلیدی است برای رسیدن به تناسب بسیار خوب.

اگر این اولین باری است که از شابلون سوزنی الگوبرداری استفاده می کنید، ممکن است بخواهید ابتدا روی یک قطعه ضایعات آزمایش کنید تا زمانی که به آن دست پیدا کنید. به این ترتیب می توانید از هدر رفتن مواد جلوگیری کنید.

 

سایز بندی:
از 20 نا 50 سانتی متر
جنس:
پلاستیک فشرده
ویژگی:
دارای قفل
توضیحات:
مناسب الگو برداری تمامی سطوح
کشور سازنده:
جمهوری اسلامی ایران
افزودن نظر