ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



ست گردبر چوب آزارا

ست گردبر چوب و کناف آزارا

نوع محصول : ابزار تراشکاری و سوراخکاری

دسته بندی محصول : گردبر

زیر دسته بندی محصول : گرد بر چوب و MDF

تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

120,000

تومان

درباره محصول
 

ست گردبر چوب آزارا و گردبر کناف آزارا

گردبر چیست؟

گردبر، ابزار سوراخکاری محسوب می‌شود و به نوعی هنگام دسته بندی، در گروه مته ها قرار می گیرد. ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد تا بخواهید سوراخی با قطر زیاد روی سطوح فلزی، چوبی، سرامیک، سنگ و یا حتی بتن ایجاد کنید، به همین منظور ابزاری به نام گردبر ساخته شده است که به راحتی خواسته ی افراد را براورده می‌کند.

موارد مصرف گردبر چوب آزارا

خیلی از مواردی که در بالا گفته شد مصارف صنعتی داشته و در کارهای عمرانی و یا تجاری استفاده می‌شود اما گاهی پیش می آید که افراد غیر حرفه ای نیاز دارند تا با صرف هزینه های کمتر خودشان کار سوراخ کاری را انجام دهند. مثلاً برای نصب هالوژن داخل کابینت آشپزخانه یا کمد و یا برش کناف سقف های کاذب برای نصب لامپ های توکار، این وسیله کاربرد بسیاری دارد و به راحتی می‌تواند نیاز خانگی و یا گاهی تجاری را برطرف کند.

شکل ظاهری گردبر چوب و کناف آزارا

شکل ظاهری تمامی گردبرها استوانه‌ای است اما تفاوت اصلی آن ها با هم در لبه یا قسمتی است که کار برش را انجام می‌دهد  که بر اساس سطحی که برش می دهند ممکن است دارای دندانه، الماس و یا پودر الماس باشد.

انواع گردبرها بر اساس مورد مصرف

گردبر ها بر اساس سطحی که می توانند سوراخ کنند آلیاژهای مختلفی داشته و نامگذاری و تقسیم بندی آنها نیز بر همین مبنا می باشد به طور مثال می توان از گردبر آهن با کبالت ۸ درصد، گردبر بتن، گردبر چوب، گردبر استیل و ام دی اف و گردبر سرامیک نام برد.

نحوه استفاده از گردبر چوب آزارا

گردبر وسیله ای است که برای استفاده باید روی دریل وصل شود تا قابلیت سوراخ کاری داشته باشد. بعد از اینکه رابط روی دریل محکم شد با تعیین مرکز و علامت گذاری آن ابتدا با دور کم سوراخکاری را شروع کرده و بعد از اینکه مطمئن شدیم همان مکان مورد نظر را سوراخ میکنیم سپس دور دریل را زیاد کرده و کار را ادامه می دهیم.

آشنایی با ست گردبر چوب آزارا

ست گردبر چوب آزارا همانطور که از نام آن مشخص است برای سوراخکاری روی انواع چوب (به غیر از ام دی اف) و فلزات نرم کاربرد دارد.

 ست گردبر آزارا، مجموعه ۶ عددی است که دارای چهار عدد گردبر با سایزهای ۳۲ میلیمتر، ۳۸ میلیمتر، ۴۴ میلیمتر و ۵۴ میلی متر است، درواقع این اعداد نشان دهنده قطر گردبر است و سوراخی را که به جا می گذارد دارای همین ابعاد است. عمق هر کدام از این گردبرها حدود ۳۵ میلی متر می باشد و می‌تواند تا ضخامت حدود سه سانت و نیم را برش دهد.

علاوه بر چهار گردبر، دارای یک عدد آچار آلن و یک دنباله (مته رابط) نیز می باشد.

دنباله گردبر چوب

دنباله (مته رابط) وسیله ای است دارای مته که با پیچ آلن خوری داخل محفظه ای جا گرفته که به یک شفت متصل است و انتهای آن شفت به سه نظام متصل می‌شود.

کاربرد دنباله گردبر چوب

کاربرد دنباله (مته رابط) این است که گردبر روی آن سوار شده و از طریق شفت که داخل سه نظام محکم شده، گردبر را به چرخش در آورده و سطح مورد نظر را سوراخ میکند.

به عبارت دیگر دنباله، متصل کننده گردبر به دریل است. مته ای که روی دنباله قرار دارد، به گردبر محوریت داده تا بتوان دایره ای را که برای سوراخ کاری در نظر گرفته اید را با دقت زیاد حفر کنید.

اگر مته دنباله شکست چه باید بکنیم

اگر بر اثر اتفاق، مته دنباله بشکند مثلاً هنگام سوراخکاری دست را خیلی کج کنیم و یا مته به سطح غیر قابل نفوذی برخورد کند، در این هنگام دریل را خاموش کرده و با آچار آلنی که داخل مجموعه گردبر ۶ عددی آزارا گذاشته شده است، پیچ آلن خور رابط را باز کرده و بعد از شل کردن آن، مته را تعویض نمایید.

مزایای استفاده از ست گردبر آزارا

این ست ۶ عددی علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و ارزان است باعث صرفه جویی بسیار زیادی در زمان شما برای انجام کار نیز می شود.

نحوه استفاده از آن بسیار راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد یعنی کسانی که با دریل سوراخ کاری انجام داده اند به راحتی می توانند از این ابزار استفاده کنند. این مجموعه روی تمام دریل ها مانند دریل شارژی و دریل های برقی قابل استفاده است.

اگر مته دنباله آسیب ببیند به راحتی قابل تعویض است.

آلیاژی که گردبرها از آن ساخته شده‌اند، از استحکام کافی برخوردار است.

سایز بندی:
در ست های 6 عددی
نوع:
گردبر مخصوص چوب و کناف
کیفیت:
عالی
کاربرد:
مناسب چوب های نرم و کناف
کشور سازنده:
جمهوری خلق چین
توضیحات:
همراه آلن و دنباله
افزودن نظر