ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



شابلون لوله و پریز

شابلون مخصوص لوله و جای پریز

نوع محصول : ابزار نجاری و آهنگری

دسته بندی محصول : انواع شابلون و گونیا

مدل
دو هد
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

155,000

تومان

درباره محصول
 

مشخصات شابلون لوله و پریز

✅ جنس پلاستیکی

✅ مدرج

✅ الگوبرداری دقیق

✅ ساخت ایران

✅ در دو مدل تک هد و دو هد

راهنمای خرید شابلون لوله و پریز

✅ برای خرید شابلون لوله و پریز، ابتدا در قسمت مدل، مدل شابلون لوله و پریز را انتخاب کنید و سپس فرآیند خرید خود را ادامه دهید.

✅ شابلون لوله و پریز در دو مدل تک هد و دو هد موجود می باشد.

شرایط مرجوع کردن شابلون لوله و پریز

✅ در صورتی که اهمال از طرف فروشنده نباشد، هزینه مرجوعی کالای شابلون لوله و پریز به هر دلیلی با خریدار می باشد.

✅ بسته بندی محصول شابلون لوله و پریز باید در شرایط اولیه خود باشد.

✅ هیچ آسیبی به بدنه شابلون لوله و پریز نباید وارد آمده باشد.

✅ هیچ استفاده و یا تستی از شابلون لوله و پریز نباید گرفته شده باشد.

 

چگونه اطراف موانع را مانند لوله ها را با کمک شابلون لوله و پریز کاشی کنیم

کاشی کاری برای افرادی که حرفه ای کار می کنند می تواند نسبتاً ساده باشد، اما هر کسی که هنگام کاشی کاری اطراف موانع و اشکال غیرعادی روی دیوارها و کف ها دچار مشکل می شود، بخشیده می شود.

در واقع، هر چیزی که مستقیماً در اطراف کاشی کاری نیست، مانند لوله‌ها و اتصالات نور روی دیوارها، در ابتدا می‌تواند باعث ایجاد مشکل شده و جریان کاشی کاری شما را مختل کند. با این حال، با ابزار و مهارت مناسب قابل انجام است و نتایج کاشی کاری صحیح اطراف موانع بهتر از اتصال یا پر کردن اطراف شکاف با دوغاب خواهد بود.

قبل از شروع پروژه کاشی کاری خود، شاید در آشپزخانه یا حمام خود، راهنمای ما را بخوانید و نکات و توصیه های مفید ما را در نظر بگیرید.

آنچه برای کاشی کاری اطراف موانع نیاز دارید:

شابلون لوله و پریز

خط کش فلزی
مداد چینی گراف یا خودکار بدون لک
دستگاه برش کاشی
گلزن کاشی

گرد بر

هنگام برنامه ریزی کاشی کاری خود، مطمئن شوید که به تک تک لوله های اتاق و موقعیت آنها توجه داشته باشید. در طول اتاق، هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی، اندازه گیری کنید تا ببینید قبل از اینکه به لوله خود برسید، چند کاشی را کار خواهید کرد.

با هر شانسی، متوجه خواهید شد که لوله شما تقریباً در مرکز یک کاشی قرار می گیرد، اما احتمال بیشتری وجود دارد که به طور نامناسبی خارج از مرکز قرار گیرد.

قبل از شروع: کاشی به سمت لوله

در ابتدا، باید تا نقطه ای که به لوله خود برسید، کاشی کاری کنید.

برای آسان‌تر کردن کاشی کاری، هر اتصالی را که احتمالاً می‌توانید جدا کنید، بردارید. اگر از یک طرف اتاق به سمت دیگر کاشی کاری می کنید، احتمالاً از یک طرف یا از زیر لوله به لوله خواهید رسید.

همانطور که گفته شد، با هر شانسی، لوله شما در یک منطقه مناسب از کاشی شما در جایی نزدیک به مرکز آن می افتد.

اگر آشپزخانه یا حمام شما بر اساس اندازه‌گیری‌های مرسوم تنظیم شده باشد، یا اگر یک حمام حرفه‌ای را دوباره کاشی می‌کنید، احتمال اینکه لوله شما در یک مکان مناسب بیفتد بسیار بیشتر است.


روش 1: با مته گرد بر

اگر لوله شما کاشی را در جایی خارج از مرکز قطع می کند، باید یک سوراخ مستقیم از طریق کاشی دریل کنید.

برای انجام این کار، استفاده از مته ساده ترین کار است. مطمئن شوید که از گرد بر مخصوص کاشی استفاده کنید که کاشی های جدید شما را خرد یا از بین نبرد. حتما کاشی را مرطوب نگه دارید و به آرامی سوراخ کنید تا از این اتفاق جلوگیری شود.

مرحله 1: کاشی خود را با شابلون لوله و پریز اندازه گیری کنید

برای اندازه گیری کاشی خود برای برش، باید کاشی خود را روی کاشی همسایه بپوشانید و آنها را کاملاً ردیف کنید. از این موقعیت، می‌توانید تصور کنید که کاشی خود به داخل شکاف روی لوله می‌لغزد.

هنگامی که کاشی شما در مقابل لوله قرار گرفت، از یک خط کش فلزی برای ایجاد دو علامت در دو طرف لوله استفاده کنید. اکنون، کاشی خود را بردارید و این خطوط را گسترش دهید تا از کل کاشی عبور کنند.

کاشی را بچرخانید تا نقطه ای را که در آن لوله از زاویه یا سمت دیگر قطع می شود مشخص کنید. این روند را تکرار کنید و باید دو مجموعه از دو خط روی کاشی داشته باشید که به شکل مربع متقاطع شوند.

از این نقطه، می‌توانید تجسم کنید که آیا مربع شما برای قرار دادن لوله شما مناسب است یا خیر.

در داخل این مربع، می توانید با گرد بر کاشی خود یک سوراخ دایره ای با قطری که یا مطابق با لوله شما باشد یا کمی بزرگتر برش دهید. اگر قطر گرد بر مطابقت دارد، باید آن را پر کنید تا فضای بیشتری ایجاد کنید زیرا باید اطراف لوله را پر کنید یا فاصله‌دهنده‌های خاصی اضافه کنید.

نکته: اگر نمی‌توانید کاشی سوراخ‌دار خود را در جای خود روی اتصالات کاشی «لغزان» کنید، باید آن را به دو نیم کنید تا لوله را ببندید و دور آن ببندید. از یک نمره برای تشریح کاشی در امتداد وسط کاشی استفاده کنید.


روش 2: بدون مته

اگر گررد بر سرامیک ندارید یا به آن نیاز ندارید یا نمی‌خواهید از آن استفاده کنید - مثلاً اگر لوله شما کاشی شما را کاملاً در مرکز آن قطع می‌کند - می‌توانید کاشی خود را به اندازه آن در اطراف لوله قرار دهید.


مرحله 1: کاشی خود را با کمک شابلون لوله و پریز علامت گذاری کنید

همانطور که در روش 1، شما باید خطوط را از هر طرف لوله بر روی کاشی که نصب می کنید، پیش بینی کنید. کاشی را در مقابل لوله قرار دهید و یک جفت خط در دو طرف لوله ایجاد کنید. این کار را در طرف دیگر تکرار کنید و اگر آن را به درستی انجام داده باشید، دو جفت خط شما همانطور که با مربع نشان داده شده است قطع می شوند.

در چشم ذهن خود، امیدوارم بتوانید لغزش این کاشی را به گونه‌ای تجسم کنید که لوله از مربع شما خارج شود.

حالا یک لوله با همان قطر بریده و یک سوراخ در وسط مربع بکشید. این جایی است که لوله ظاهر می شود.

بدون گرد بر باید کاشی را شکافتید تا بتوانیم با استفاده از اره دستی، نیم دایره ها را در هر دو طرف برش دهیم. در نقطه ای که مستقیماً دایره را قطع می کند، کاشی را مستقیماً به دو قسمت تقسیم کنید. هر نیم دایره را با اره کاشی دستی خود به دقت برش دهید.

اگر این کار را با موفقیت انجام داده اید، می توانید هر نیمه را در اطراف لوله قرار دهید و آن را در وسط آب بندی کنید.

 

سایز بندی:
در دو مدل تک هد و دو هد
جنس:
پلاستیک
ویژگی:
مناسب اندازه زدن جای لوله و پریز
توضیحات:
مناسب سنگ کار ها و سرامیک کار ها
کشور سازنده:
ایران
افزودن نظر