ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



شابلون سوزنی خطکش دار

شابلون سوزنی قفل و خطکش دار

نوع محصول : ابزار نجاری و آهنگری

دسته بندی محصول : انواع شابلون و گونیا

تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223
درباره محصول
 

مشخصات شابلون سوزنی خط کش دار

✅ دارای خط کش

✅ قفل دار

✅ ساخت ایران

✅ شکل گیری راحت

✅ فاصله سوزن ها مناسب

✅ ساخته شده از مواد مرغوب

 

در انجام برخی از کارهای خانگی، خرید شابلون سوزنی خطکش دار را در نظر بگیرید

آیا به دنبال ابزاری هستید که در پروژه بعدی کفپوش به شما کمک کند؟ شاید لازم باشد آن لوله یا چارچوب در را تعمیر کنید. پروژه بعدی شما هر کدام که باشد، باید یک شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار را در نظر بگیرید.

 

 

اگر به دنبال یک ابزار نمایه شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار برای صاف کردن اشکال نامنظم در پروژه بعدی خود هستید، در ادامه بخوانید تا ببینید که چگونه می تواند یک و برخی از بهترین ابزارهای شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار در بازار مفید باشد.

 

شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار چیست؟

شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار ابزاری ساده است که معمولاً حداقل 15 سانت طول دارد و یک ردیف دندانه ریز برای اندازه گیری دقیق روی آن قرار دارد. این ابزار شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار معمولاً یک خط کش یکپارچه روی آن دارد تا بتوانید اندازه گیری های دقیق را انجام دهید. این به صاف کردن اشکال نامنظم، سایدینگ کانتور و موارد دیگر کمک می کند. هنگامی که ابزار شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار بر روی یک جسم فشار داده می شود، پین ها با شکل جسم مطابقت دارند و قالبی ایجاد می کنند تا به شما کمک کند خطوط برش را با کاشی کف یا هر ماده ای که روی آن کار می کنید، ردیابی کنید.


چگونه از شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار استفاده کنم؟

استفاده از ابزار شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار بسیار آسان است. حتی اگر در استفاده از آن تازه کار هستید، هنگامی که به آن دست پیدا کردید، اغلب از آن در پروژه های خود استفاده خواهید کرد. برای استفاده صحیح از ابزار شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار مراحل زیر را دنبال کنید:

می خواهید پین ها را روی یک سطح صاف تراز کنید. به این ترتیب می‌توانید برداشت دقیق خود را از مواد دریافت کنید.
شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار را به طور مساوی روی شکل نامنظم فشار دهید تا یک شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار ایجاد شود.
اگر شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار مکانیزم قفل دارد، این زمان برای درگیر کردن قفل است تا پین ها بتوانند در جای خود باقی بمانند.
شما می خواهید شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار را به مواد منتقل کنید و شروع به ردیابی شکل کنید.

نحوه قفل کردن شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار

در شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار، یک اهرم یا کلید فلزی کوچک در انتهای شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار وجود دارد. پس از ایجاد الگو در شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار، باید پین ها را در جای خود قفل کنید و سوئیچ/سطح را به موقعیت قفل منتقل کنید.


در شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار به دنبال چه چیزی باشیم

 

1. جنس شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار

شابلون های سوزنی الگو برداری خطکش دارمعمولا از دو ماده پلاستیکی و فلزی ساخته می شوند. فلز از پلاستیک بادوام تر است و تضمین می کند که هرگز نمی شکند و آن را به ابزاری عالی برای هر شغل یا شغل حرفه ای تبدیل می کند.

نکته مهم دیگری وجود دارد که باید در مورد آن بدانید. سیم‌ها یا پین‌های فلزی در محفظه فلزی گیج قرار می‌گیرند تا جایی که اگر یکی از آنها را جدا کنید، پین‌های بیشتری نیز جدا می‌شوند. اگر گیج پلاستیکی دارید، دیگر نگران این مشکل نخواهید بود زیرا پین ها کاملاً در ابزار قفل شده اند.


2. ماندگاری شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار

این برای هر ابزاری بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار شما برای مدت طولانی دوام می آورد. فلزی بیشتر از پلاستیک دوام می‌آورد زیرا نمی‌شکند. حتی پلاستیک با کیفیت بالا نیز ممکن است پس از مدتی بشکند. این چیزی است که هنگام جستجوی شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار خود باید در نظر بگیرید.

3. دقت شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار

شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار فلزی پین‌های کوچکی دارند، بنابراین به این معنی است که نقاط/پین‌های بیشتری در هر سانت فشار می‌آورند و اندازه‌گیری دقیق را به شما می‌دهند. شابلون های سوزنی الگو برداری خطکش دار پلاستیکی معمولاً به دلیل پهن‌تر بودن پین‌ها و غیره، ردیابی دقیقی به شما ارائه نمی‌دهند. اگر با تخمین وسیعی از اندازه‌گیری‌ها موافق باشید، شابلون های سوزنی الگو برداری خطکش دار پلاستیکی برای پروژه‌ها خوب هستند. اگر به اندازه‌گیری‌های دقیق نیاز دارید، می‌خواهید از شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار فلزی استفاده کنید.


4. قطعات قابل اتصال شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار

اکثر شابلون های سوزنی الگو برداری خطکش دار خیلی طولانی نیستند، زیرا معمولاً حدود 50 سانت هستند. اما اگر نیاز به اندازه‌ گیری موادی با طول بیش از 50 سانت دارید، باید ابزار را تا زمانی که تمام اندازه‌گیری‌های خود را ثبت کنید، حرکت دهید که می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. اما اگر دو مورد داشته باشید، می تواند در زمان شما صرفه جویی بیشتری کند و به احتمال زیاد اندازه گیری های دقیق را دریافت خواهید کرد. اکثر برندهایی که شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار می فروشند به همین دلیل دو عدد را می فروشند.

5. قفل کردن شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار

باید مطمئن شوید که گیره واقعاً قفل می شود تا بتوانید از ابزار به درستی استفاده کنید. اگر قفل نشود، از جای خود خارج می شود و نمی توانید شابلون سوزنی الگو برداری خطکش دار را به مواد منتقل کنید.

 

سایز بندی:
20 و 30 سانت
جنس:
پلاستیک فشرده
ویژگی:
شکل گیری راحت-قفل دار
افزودن نظر