ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



بکس سر دریلی

بکس یردریلی مگنت دار قابل اتصال به همه دریل ها و پیچگوشتی شارژی

نوع محصول : ابزارهای دستی و عمومی

دسته بندی محصول : ست بکس و آچار بکس

تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

22,000

تومان

درباره محصول

 

مشخصات بکس سر دریلی

✅ دارای مگنت قوی

✅قابل استفاده روی دریل برقی و دریل شارژی و پیچگوشتی شارژی

✅ عمر بالا

✅ ساخت چین

✅ در سایز بندی های مختلف از 6 تا 14 میلیمتر

راهنمای خرید بکس سر دریلی مگنت دار

✅ برای خرید بکس سر دریلی مگنت دار، ابتدا در قسمت سایز، اندازه بکس سر دریلی مگنت دار خود را انتخاب کنید و سپس ،رآیند خرید خود را ادامه دهید.

✅ بکس سر دریلی مگنت دار در سایز های 6، 8، 10، 11، 12، 13، 14 میلیمتر و بکس سر دریلی مگنت دار مخصوص پیچ شیروانی 3/8 اینچ موجود می باشد.

شرایط مرجوع کردن بکس سر دریلی

✅در صورتی که اهمال از طرف فروشنده نباشد، هزینه مرجوعی کالای بکس سر دریلی مگنت دار به هر دلیلی با خریدار می باشد.
✅ هیچ استفاده ای از بکس سر دریلی مگنت دار نباید شده باشد.
✅ هیچ خطی و یا آسیبی به بدنه بکس سر دریلی مگنت دار نباید وارد آمده باشد.
✅ کالای بکس سر دریلی مگنت دار باید در شرایط اولیه خود باشد.
 

بکس سر دریلی مگنت دار چیست؟

بکس سر دریلی مگنت دار لوازم جانبی دستگاهی است که برای قفل کردن پیچ های فلزی و خودکار استفاده می شود. بکس سر دریلی مگنت دار بست‌ها را روی لبه‌ها می‌برند بدون اینکه هنگام چرخش به گوشه‌ها فشار وارد کنند. باعث کاهش ضایعات گوشه اتصال دهنده می شود.


چرا از بکس سر دریلی مگنت دار استفاده می شود؟

بکس سر دریلی مگنت دار به جای استفاده به عنوان پیچ گوشتی در یک درایور یا دریل قرار می گیرند. معمولاً بکس سر دریلی مگنت دار برای بستن پیچ های سر مته دار با سری شش گوش و یا پیچ های شیروانی استفاده می‌شوند. در  ، ما انواع بکس سر دریلی مگنت دار را ارائه می دهیم.

بکس سر دریلی مگنت دار ممکن است ابزاری برای سفت کردن مهره ها و پیچ ها باشد. اساساً از یک سوکت متصل به یک شفت و دسته استوانه ای تشکیل شده است و از نظر ظاهری و استفاده از یک پیچ گوشتی مشابه است. آنها معمولاً دارای یک محور توخالی برای قرار دادن ساقه ای هستند که مهره ای روی آن رزوه می شود.

بکس سر دریلی مگنت دار ممکن است یک وسیله جانبی دستگاه باشد که برای قفل کردن پیچ های فلزی و خودکار طراحی شده است.


انواع بکس سر دریلی مگنت دار

چهار نوع بکس سر دریلی مگنت دار وجود دارد:

بکس سر دریلی مگنت دار شش گوش: برای بستن پیچ ها با استفاده از گوشه ها به کار می رود. با این حال، فشار بیش از حد روی گوشه ها ممکن است منجر به برداشتن گوشه شود. به آن مهره گیر استاندارد نیز می گویند.

بکس سر دریلی مگنت دار لوبولار: برای بستن بست ها در لبه ها بدون فشار آوردن به گوشه ها استفاده می شود. این کار کنده شدن گوشه و آسیب را کاهش می دهد و فضای خالی گوشه ای را فراهم می کند که رنگ می تواند ایجاد شود.

بکس سر دریلی مگنت دار ضربه ای و پیچشی: برای مقابله با گشتاور شدید تولید شده توسط مته های شارژی مدرن و درایورهای ضربه ای طراحی شده اند.

بکس سر دریلی مگنت دار فنری: بکس سر دریلی مگنت دار فنری برای مقابله با مشکلات رایج ناشی ازبکس سر دریلی مگنت دار استاندارد طراحی شده‌اند. بکس سر دریلی جدید فنری EAB دارای نگهدارنده‌های مغناطیسی هستند که به جلو و عقب خم می‌شوند تا بتوانند به راحتی پیچ‌ها/بسته‌ها را با ارتفاع‌های مختلف سر جای دهند. مهم نیست که پیچ/بسته‌ای که استفاده می‌کنید، آهن‌ربا در داخل مهره‌گیر به عقب یا جلو خم می‌شود تا آن را در خود جای دهد.


نکاتی برای استفاده از بکس سر دریلی مگنت دار

مراقب باشید که پیچ/بسته خود را بیش از حد سفت نکنید—با انجام این کار می توانید رزوه های پارچه ای را که به آن پیچ می کنید یا بالای خود پیچ/بسته را از بین ببرید.
ترجیحا از دریل با سرعت متغیر با کلاچ متغیر استفاده کنید. این ممکن است به شما کنترل بیشتری بر عملکرد بست شما بدهد. در صورت استفاده از درایور قالب گیری، به خصوص مراقب باشید که بیش از حد سفت نشوید
اگر سعی کرده‌اید از یک بکس سر دریلی مگنت دار برای سفت کردن مهره روی یک پیچ رزوه‌دار کشیده (مثلاً یک پیچ کالسکه) استفاده کنید، متوجه شده‌اید که تنظیم‌کننده مهره آنقدر عمیق نیست که به شما اجازه دهد مهره را تا انتها پیچ کنید. . برای دستیابی به نتایج عالی، از یک آداپتور سوکت EAB و یک سوکت معمولی استفاده کنید. به شما امکان می دهد مهره را به دلیل عمق بیشتر کاملا سفت کنید.

سایز بندی:
6، 8، 10، 11، 12، 13، 14 میلیمتر و 3/8 اینچ
خاصیت آهنربایی:
دارد
کشور سازنده:
چین
توضیحات:
دارای طول 6/5 سانت
افزودن نظر