ارسال رایگان با پست به سراسر کشور برای خرید بالای ۸00 هزار تومان



دسته قلاویز جغجغه ای

دسته قلاویز کوتاه و بلند جغجغه ای

نوع محصول : ابزار تراشکاری و سوراخکاری

دسته بندی محصول : قلاویز و حدیده

زیر دسته بندی محصول : دسته قلاویز

تماس با مشاور به صورت آنلاین : 02166723223

قیمت:

355,000

تومان

درباره محصول
 

مشخصات دسته قلاویز جغجغه ای

✅ ساخته شده از آلومینیوم خشک
✅ دارای یک دسته همراه
✅ دارای طول بلند 30 سانت و طول کوتاه 15 سانت
✅ در دو سایز بندی 3 تا 8 و 5 تا 12
✅ ساخت چین
✅ کیفیت بالا
 

راهنمای خرید دسته قلاویز جغجغه ای

برای خرید دسته قلاویز جغجغه ای، ابتدا در قسمت نوع، نوع دسته قلاویز جغجغه ای را مشخص کنید. دسته قلاویز جغجغه ای شامل دو نوع بلند و کوتاه و در دو سایز بندی 3 تا 8 و 5 تا 12 می باشد. بعد از انتخاب نوع دسته قلاویز جغجغه ای، فر آیند خرید خود را ادامه دهید.

 

دسته قلاویز جغجغه ای مناسب چه کارهاییست؟

• دسته قلاویز جغجغه ای، ایده‌آل برای نگه‌داشتن انواع قلاویز دستی، گیره‌ها، قلاویز چپ گردها و دیگر ابزارهای کوچک دستی.
• دسته قلاویز جغجغه ای به شما برای کمک به ساختن رزوه‌ها، قلاویز های دستی را بچرخانید.
• دسته قلاویز جغجغه ای دارای یک ساقه بلند برای کارهای قلاویز کردن سخت است.
• دسته قلاویز جغجغه ای «T» برای قلاویز کردن در مناطق باز ثابت شد.
• دسته قلاویز جغجغه ای در قلاویز کردن با دست استفاده می‌شود.
• دسته قلاویز جغجغه ای قابل استفاده بر روی ابزارهای دیگر با سر مربع، مانند پیچ‌کش‌ها و ریمرها.
• کلاه پیچ دار سنگین برای گرفتن بهتر.
• دسته قلاویز جغجغه ای ابزار ایده‌آل برای برنامه قلاویز کاری عمومی.

چگونه دسته قلاویز مناسب را برای قلاویز کاری خود انتخاب کنید؟

آیا در حال خرید دسته قلاویز جغجغه ای هستید؟ آیا در مورد ابزار مناسب برای خود گیج شده اید؟ نگران نباش کارشناسان ابزار ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند. ما یک لیست گام به گام برای انتخاب دسته قلاویز مناسب برای برنامه شما گردآوری کرده ایم. بیا شروع کنیم!


مرحله 1: با انواع مختلف موجود دسته قلاویز آشنا شوید

دسته قلاویز را می توان به دو نوع طبقه بندی کرد:

دسته قلاویز قابل تنظیم دو طرفه - دارای یک دسته رزوه ای است که به یک گیره ثابت می شود. در قلاویزهای بزرگتر جایی که فضای کافی برای چرخاندن دسته قلاویز بزرگتر وجود دارد استفاده می شود. به آنها دسته قلاویز میله ای نیز می گویند.

دسته قلاویز جغجغه ای دسته T - دارای یک گلوله است که ابزار را محکم می کند. دسته قلاویز جغجغه ای دسته T برای فضاهای کوچکی که نیاز به دسترسی اضافی دارند به خوبی کار می کنند.

ما در سبک های زیر را از دسته قلاویز برای برآوردن نیازهای مختلف داریم:

دسته قلاویز جغجغه ای ضامن دار

دسته قلاویز جغجغه ای بدنه صاف و روکش کروم دارد و ابزاری مفید برای گنجاندن در مجموعه ابزار شماست. با استفاده از مکانیزم ضامن دار برگشت پذیر کار می کند. با قلاویزها و سایر ابزارهایی که باید با دست چرخانده شوند کار می کند.

دسته قلاویز قابل تنظیم

این دسته قلاویز یک ابزار با کیفیت بالا است که برای عملیات قلاویز کاری با دست استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست، دارای فک های نرم و سخت شده است که برای کاربردهای مختلف تنظیم شده است. می‌توانید به راحتی از آن با پیچ‌گیرها، گیره‌ها و سایر ابزارهای استاندارد استفاده کنید.

دسته قلاویز جغجغه ای بلند

دسته قلاویز جغجغه ای بلند دارای دسته بسیار بلند 33 سانتی متری است که برای فضاهایی که دسترسی به آن ها سخت است ایده آل است. دسته قلاویز جغجغه ای بلند را می توان برای اطمینان از اهرم بهتر گسترش داد. فک های نرم و سفت شده آن را قوی و ماندگار می کند. دسته قلاویز جغجغه ای بلند دارای روکش کروم و براق است.

دسته قلاویز جغجغه ای کوتاه T

این دسته قلاویز جغجغه ای یک آچار ضربه ای همه منظوره است که می تواند برای عملیات های مختلف قلاویز کاری با دست استفاده شود. دسته قلاویز جغجغه ای دارای یک کلاه پیچ خورده سنگین است که چسبندگی محکمی را ارائه می دهد. این دسته قلاویز جغجغه ای یک ابزار ارگونومیک و باکیفیت است که هم برای افراد حرفه ای و هم برای افراد حرفه ای به خوبی کار می کند.


مرحله 2: نیازهای خود را ارزیابی کنید و اندازه و شکل مورد نیاز دسته قلاویز را تعیین کنید

مرحله بعدی این است که تصمیم بگیرید که آیا به یک دسته قلاویز قابل تنظیم نیاز دارید یا یک دسته قلاویز جغجغه ای. دسته قلاویز قابل تنظیم می توانند سر ابزار با اندازه های مختلف را در خود جای دهند. با این حال، آنها به اندازه دسته قلاویز ثابت قوی نیستند. این بدان معنا نیست که یک نوع ابزار بهتر از دیگری است. این همه به استفاده شما بستگی دارد.

اگر به دنبال یک دسته قلاویز برای کمک به شما در انجام پروژه‌های کوچک در اطراف خانه هستید، توصیه می‌کنیم چند دسته قلاویز قابل تنظیم بخرید تا تمام نیازهای اندازه شما را پوشش دهد. از طرف دیگر، اگر به دنبال دسته قلاویزی برای پروژه های بزرگتر و حرفه ای هستید، می توانید روی دسته قلاویز ثابت سرمایه گذاری کنید.

تعداد دسته قلاویزهایی که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید به تعداد دفعات و نوع شغلی که از آنها استفاده خواهید کرد بستگی دارد. اگر به دنبال دسته قلاویز برای استفاده خانگی هستید، یک دو یا چند دسته قلاویز در اندازه های استاندارد کافی است. اگر حرفه ای هستید، سرمایه گذاری روی مجموعه کاملی از دسته قلاویز جغجغه ای و قابل تنظیم به شما کمک می کند تا همه کارها را به راحتی انجام دهید.

مرحله 3: نوع اندازه گیری دسته قلاویز

سر دسته قلاویزها یا در اندازه های متریک یا استاندارد ایالات متحده اندازه گیری می شوند. اندازه‌گیری‌های متریک از میلی‌متر استفاده می‌کنند، در حالی که اندازه‌های استاندارد ایالات متحده از اینچ استفاده می‌کنند. در فروشگاه ابزار آلات رضوان، دسته قلاویزهای ما بر حسب میلی متر مشخص شده اند. اگر به دسته قلاویزهایی در اندازه های استاندارد ایالات متحده نیاز دارید، با تیم ما تماس بگیرید و ما می توانیم به شما کمک کنیم.

مرحله 4: درک مواد مورد استفاده در دسته قلاویز

مواد به کار رفته در دسته قلاویز نقش مهمی در تعیین دوام آن ایفا می‌کنند، یا اینکه دسته قلاویز چقدر دوام می‌آورد. موادی مانند روکش کروم دوام بیشتری دارند و مقاومت بسیار بهتری در برابر خوردگی تضمین می کنند. با کیفیت ترین آچارها با کروم وانادیوم ساخته می شود. در حالی که آچارهای چدنی و فرفورژه دوام فوق العاده ای دارند، اما مستعد زنگ زدگی هستند. بنابراین، دسته قلاویزهایی با پوشش کرومی را انتخاب کنید.

افکار نهایی - ابزارهای ما را امتحان کنید

اکنون که از انواع مختلف دسته قلاویز و نحوه عملکرد آنها آگاه هستید، می توانید ابزار مناسب را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که باید قبل از خرید ابزاری را امتحان کنید. امتحان کردن این ابزار می تواند به شما این اطمینان را بدهد که ابزار مناسبی برای این کار است. با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خود صحبت کنید .

سایز بندی:
3 تا 8 و 5 تا 12 در دو طول بلند و کوتاه
نوع:
دسته قلاویز جغجغه ای
کیفیت:
بسیار بالا
کاربرد:
قلاویز کاری با دست
کشور سازنده:
چین
توضیحات:
از جنس آلومینیوم خشک
افزودن نظر